15.05.2019 / 22:14

У Мінску ДАІ ўзгадніла першую велапаласу на праезнай частцы КАРТА 5

Праект велаінфраструктуры на Харужай узгоднены ў сталічнай Дзяржаўтаінспекцыі, паведамляе rovar.info.

У беларускіх гарадах ужо ёсць падобныя велашляхі (у Брэсце, Наваполацку і іншых). Іх арганізацыя не патрабуе радыкальнай рэканструкцыі вуліцы і спрыяе хуткаму развіццю велаінфраструктуры. У сталіцы такі пілотны праект на праезнай частцы падрыхтаваны для вуліцы Харужай на ўчастку ад вуліцы Куйбышава да вуліцы Коласа.

Сама вуліца не магістральная. Перамяшчацца на веласіпедзе па тратуарах у гэтай частцы горада праблематычна з-за шматлікіх пешаходаў: побач буйны рынак і гандлёвыя цэнтры. Пэўныя нязручнасці выклікае і падземны пераход на скрыжаванні Харужай і Куйбышава.

Велашляхі прапануецца канструктыўна аддзяліць дэлініятарамі, а для дадатковай засцярогі абмежаваць хуткасць аўтамабіляў да 50 км/г. Акрамя таго, велапалосы прадугледжана вылучыць колерам, дзе яны перасякаюцца з праезнай часткай, а таксама ў зоне пунктаў прыпынку.

Рэалізацыя праекта залежыць ад рашэння кіраўніцтва горада.

23
Законопослушный гражданин / Адказаць
15.05.2019 / 22:58
Там и так бывает тяжело на машине проехать, теперь ещё будет хуже, страна для жизни)
12
vovik21.12 / Адказаць
15.05.2019 / 23:51
Велосипед ещё должен быть оборудован зеркалами заднего вида и поворотниками как мопед. Или пусть руками знаки подают как положено и курсы пройдут с правилами дорожного движения.
0
Матёрый / Адказаць
15.05.2019 / 23:58
Когда ГАИ будит наказывать дорожником за ямы? За то что проводят дорожные работы и не правильно устанавливают предупреждающие знаки? Мало аварий по их вине происходит? Сколько еще ДТП нужно?
Паказаць усе каментары/ 5 /
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру