23.05.2019 / 11:26

Apple узначаліў рэйтынг самых дарагіх брэндаў свету 2

Часопіс Forbes прадставіў свой штогадовы спіс самых дарагіх брэндаў свету. Брэнд Apple заняў у ім першую пазіцыю, у 2019 годзе яго кошт ацэньваецца ў $ 205,5 млн даляраў, што на 12% больш, чым у 2018-м. Брэнд стаў першым у гісторыі, за які прыйдзецца заплаціць больш за $ 200 млн.

Першыя пяць радкоў рэйтынгу належаць тэхналагічным кампаніям. На другім месцы ў ім размясціўся Google, яго ацэньваюць у $ 167,7 млн ​​(на 27% больш, чым у 2018 годзе), а на трэцім - Microsoft з $ 125,3 млн (рост у параўнанні з мінулым годам - ​​20%). Замыкаюць топ-5 Amazon ($ 97 млн) і Facebook ($ 88,9 млн).

0
Казік / Адказаць
23.05.2019 / 11:47
Разумею, што такое капіталізацыя кампаніі, прыбытак, кошт акцый. А што такое “кошт брэнду”? Назва і сымболіка?
0
вусцішны троль / Адказаць
24.05.2019 / 12:12
Казік, пагугліце пра goodwill і company’ brand name. Goodwill is an intangible asset associated with the purchase of one company by another... The value of a company’s brand name, solid customer base, good customer relations, good employee relations, and any patents or proprietary technology represent some examples of goodwill...
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру