19.08.2019 / 14:43

Возьмем у аддзел рэкламы НН менеджара. Зона адказнасці: камунікацыя з буйнымі партнёрамі, продаж спецпраектаў 4

Аддзел рэкламы і маркетынгу «Нашай Нівы» займаецца продажам рэкламы самых розных медыйных фарматаў і развіццём новых формаў манетызацыі. 

Нам патрэбны чалавек, гатовы сустракацца, размаўляць і дамаўляцца з вялікімі кліентамі.

Якасці і ўменні, неабходныя для паспяховай працы:

  • камунікабельнасць,
  • ініцыятыўнасць,
  • уменне знаходзіць кампрамісы.

Мы гарантуем: высокі заробак (аклад + працэнт), месца ў офісе ў цэнтры Мінска ля метро, магчымасць самарэалізацыі, падтрымку і дапамогу ў адаптацыі і нарошчванні кліенцкай базы, сяброўскі калектыў.

Нам важна, каб новы чалавек, які прыйдзе ў нашу каманду, падзяляў каштоўнасці «Нашай Нівы» і ўяўляў, што нас вылучае на беларускім медыярынку. Таму перш чым адправіць рэзюмэ — зірніце наш медыя-кіт. Унутры вы адшукаеце ўсё самае неабходнае, што трэба ведаць пра нашы прадукты, аўдыторыю і рэкламныя кейсы.

Дасылайце ваша рэзюмэ са звесткамі пра адукацыю, ранейшы працоўны досвед, навыкі і ўменні на nn@nn.by з пазнакай «Менеджар спецпраектаў». Выдатна, калі вы напішаце некалькі радкоў, чаму вы хочаце працаваць у НН, якая ў вас матывацыя. Таксама пакіньце спасылку на ваш профіль у сацсетцы, якой вы карыстаецеся найбольш актыўна.

Рэд.

1
Соус Терияки / Адказаць
07.08.2019 / 08:36
Возьмите кого-то, кто не ставит на заглавную попапы с рекламой на весь экран
3
Кажыма праўду / Адказаць
07.08.2019 / 11:57
Нібыта дзеля падрыхтоўкі падобных спецоў і ствараўся ЕГУ (праграма «Медыя і камунікацыя»). НН, вы прапрацоўвалі варыянт з выпускнікамі гэтае ўстановы? Мо зрабеце расследаванне «ЕГУ: міфы і рэальнасць»?

Ці не стае нашаму змаганню планавасці, напр., у мэтанакіраванай падрыхтоўцы патрэбных адмыслоўцаў? Можа гэтую функцыю пяройме надоечы створаная Вялікая ложа Беларусі (https://nn.by/?c=ar&i=231476)?
9
БРСМ / Адказаць
07.08.2019 / 13:41
Кажыма праўду, думаю, выпускнікі ЕГУ больш для фастфудаў падыходзяць... 
Паказаць усе каментары/ 4 /
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру