Іван Вайцяшонак, вядучы распрацоўшчык аўтобуса МАЗ 303, расказаў Нашай Ніве, што маляваць сардэчкі на шкле новага аўтобуса не атрымаецца. Дзякуючы кандыцыянерам, вокны больш ні пацець, ні мерзнуць не будуць.

Іван Вайцяшонак, вядучы распрацоўшчык аўтобуса.

Іван Вайцяшонак, вядучы распрацоўшчык аўтобуса.

«Такіх аўтобусаў яшчэ не было. Па-першае, каркас з нержавеючай сталі, а гэта сучасныя міжнародныя патрабаванні.

Па-другое, нізкая падлога. А гэта значыць, што ў ім будзе камфортна і мамам з вазкамі, і людзям з абмежаванымі магчымасцямі. Ну і ён прыгожы знешне.

Калі на аўтобус паглядзець збоку, можна ўбачыць «гарбінку», нагадвае сілуэт зубра», — расказвае Іван Вайцяшонак.

Калі ў МАЗах другога пакалення была магчымасць усталяваць толькі 4 крэслы на нізкім узроўні, дык у новым аўтобусе такіх месцаў будзе аж 16. Усяго ў аўтобус змяшчаецца 110 пасажыраў.

МАЗ 303Даўжыня 12,43 м, шырыня - 2,55 м, вышыня - 3,1 м.26 сядзячых месцаў, 16 — на нізкай падлозе.Турбадызельны рухавік класа Еўра 6Магутнасць рухавіка 299 к.с.

МАЗ 303
Даўжыня 12,43 м, шырыня - 2,55 м, вышыня - 3,1 м.
26 сядзячых месцаў, 16 — на нізкай падлозе.
Турбадызельны рухавік класа Еўра 6
Магутнасць рухавіка 299 к.с.

«Я сам езджу на працу грамадскім транспартам і ведаю, як там і ў свабодным салоне, і ў гадзіну пік. Калі распрацоўваў аўтобус, думаў не толькі пра абавязковыя стандарты, але і пра зручнасць.

Сядзенні ў аўтобусе - палутарныя. Гэта зручна і мамам з дзеткамі, і пенсіянерам, бо яны любяць ездзіць так: «Я і мая сумачка».

Парэнчы вынесеныя бліжэй да цэнтра салона, і стаяць ніжэй.

Ля кожнага крэсла прадугледжаныя зарадкі для гаджэтаў. Яны прыгожа свецяцца ў прыцемку», - дзеліцца распрацоўшчык.

Паклапаціліся на МАЗе і пра камфорт кіроўцаў. У кабіне стала больш месца, прыборная панэль зручная, а камеры назірання забяспечваюць 100% агляд звонку і знутры аўтобуса.

Аляксандр Радзілавец, начальнік аддзела экспарту пасажырскай тэхнікі ў краіны далёкага замежжа, падзяліўся з НН, што МАЗамі 3-га пакалення ўжо зацікавіліся ў Польшчы, Сербіі і Эстоніі.

Аляксандр Радзілавец.

Аляксандр Радзілавец.

«Аўтобус праходзіць неабходныя экспертызы.

У серыйную вытворчасць плануем яго запусціць у першым квартале 2020 года.

Тады наш «зубр» з'явіцца і на вуліцах Мінска, і далёка за межамі краіны», — сказаў Радзілавец.

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?