12.10.2019 / 12:52

Дзяржаўныя СМІ пад капірку апублікавалі негатыўны артыкул пра ўдзел апазіцыі ў выбарах 45

Дзяржаўныя СМІ Брэсцкай вобласці масава апублікавалі артыкул сайта belnovosti.by пра ўдзел апазіцыі ў парламенцкіх выбарах.

У артыкуле, акрамя стандартных сказаў, што нібыта апазіцыя жыве толькі за кошт грантаў, прысутнічаюць і юрыдычныя памылкі. Напрыклад, «Беларускую хрысціянскую дэмакратыю» называюць партыяй, хоць БХД улады ўжо шмат разоў адмаўлялі ў рэгістрацыі.

Артыкул можна ўбачыць на сайтах Раённыя Будні, Маяк, Сельская праўда і іншых раёнках Брэсцкай вобласці.

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?

NN.by

4
Бел / Адказаць
12.10.2019 / 12:54
Ой подставили власти Брестчины Лукашенко: с такими публикациями: не признают равные возможности на выборах и санкции не снимут...
3
даведка / Адказаць
12.10.2019 / 12:57
И от движения «За свободу» выдвинулось не 5, а 34 кандидата. Правда, у многих из них партийность БНФ и ОГП. 
110
шлёма / Адказаць
12.10.2019 / 12:57
А чего здесь удивляться? НН недавно опубликовала негативную стать о презентации книги А. Плавинского КУРОПАТЫ - У ИСТОКОВ СЕНСАЦИИ. Как говорится, ДОЛГ ПЛАТЕЖЕМ КРАСЕН.
Паказаць усе каментары/ 45 /
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру