31.03.2020 / 16:36

Сітуацыя: гатэль не вяртае грошы за адмененае браніраванне. Расказваем, як іх можна выбіць праз банк 3

Праз пандэмію каранавіруса многія турысты адмянілі свае паездкі і спрабуюць вярнуць грошы, сплачаныя за браніраванне. Калі не ўдаецца дамовіцца з гатэлем ці перавозчыкам напрамую, можна ўладзіць сітуацыю праз банк.

Гаворка ідзе пра такую працэдуру як chargeback («зваротны плацеж»). Яе сэнс такі: калі кліент аплаціў па картцы паслугу, але яму яе не прадаставілі, ён з прэтэнзіяй звяртаецца ў банк. Высылае доказы, банк разбіраецца з фірмай ці арганізацыяй, якая не выканала свае абавязкі, і вяртае грошы....

Гэты артыкул платны.

Каб прачытаць, трэба быць падпісчыкам ці аплаціць доступ.

НЛ

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?

4
Кругом работающие пенсионеры / Адказаць
31.03.2020 / 17:24
Интересно. У нас просто не очень дружный народ. Все хотят ездить по отремонтированным дорогам. Всё было убрано. Работало уличное освещение. Так почему одни пишут заявки на сайт 115.бел другие нет. Потому что, боимся, стесняемся. Хотим быть хорошими для всех.
0
Jacky-Camomile / Адказаць
01.04.2020 / 17:05
После вашей статьи обратились в Приорбанк, нам ответили что ничего подобного они не знают.
0
Vol`ga / Адказаць
01.04.2020 / 20:38
МТБанк и Идея такое делают. Нужно написать заявление в международном формате. Его выдают в банке. Называется процедура "опротестование платежа..". Правда, обращение платное
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру