Дырэктар праграм Маскоўскага міжнароднага кінафестывалю, прафесар Кірыл Разлогаў лічыць беларускую стужку цікавай.

— «Масакра» — карціна забаўная, зробленая, безумоўна, таленавітымі людзьмі ў рэчышчы досыць характэрнай разнавіднасці жанру фільмаў жахаў, якія ў Беларусі былі прадстаўлены карцінай Валерыя Рубінчыка «Дзікае паляванне караля Стаха», — адзначыў расійскі прафесар. — А яшчэ раней, у 1920-х гг., фільмам Канстанціна Эгерта «Мядзведжае вяселле» па сцэнары Анатоля Луначарскага. У «Масакры» цікавыя акцёрскія працы, вынаходлівая рэжысура. Хоць, безумоўна,

карціна перагружана і не ўва ўсім дацягнута да таго, на што яна магла б прэтэндаваць.

Але ўсё адно, гэта цікавае сведчанне таго, што беларускае кіно жыве і працягвае развівацца ў тым ліку і ў неартадаксальных кірунках. У фільме даволі шмат унутраных алюзій, якія, напэўна, за межамі Беларусі не чытаюцца. І якія, можа быць, для экспарту варта падкрэсліць. Саламяная архітэктура Артура Клінава вельмі добрая. Наогул, выяўленчае рашэнне ў фільме цікавае, жывапісныя працы таксама. Яны ствараюць дух такога напаўаматарскага дылетантызму, які ў дадзеным выпадку наўмысны, я думаю. Таму што калі б гэта было зроблена ў акадэмічным духу, гэта было значна менш цікава.

Фільм беларускага рэжысёра «Масакра» выйшаў сёлета. А на шырокім экране з’явіўся толькі на мінулым тыдні.

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?