З 17 чэрвеня авіякампанія «Белавія» пачне выконваць прамыя рэгулярныя рэйсы ў Сімферопаль. Тураператары заканчваюць фарміраванне пакетных тураў з вылетам з Мінска. Адноўленыя рэйсы будуць выконвацца двойчы ў тыдзень у аўторкі і пятніцы.

Згодна з раскладам, апублікаваным на афіцыйным сайце «Белавія», апошні рэйс летняга сезону 2011 года запланаваны на аўторак 20 верасня.

«У гэтым выпадку можна казаць пра дзяржаўную дапамогу: урад аўтаномнай рэспублікі звярнуўся да беларускага кіраўніцтва з просьбай наладзіць рэгулярныя авіякамунікацыі паміж Крымам і Беларуссю, — распавёў намеснік генеральнага дырэктара „Белавія“ па маркетынгу і знешнеэканамічнай дзейнасці Ігар Чаргінец. — У аэрапорце Сімферопаля змянілася кіраўніцтва. Новая адміністрацыя прапанавала прымальныя ўмовы супрацоўніцтва, так што мы спадзяемся, што гэты рэйс больш не зачыніцца і прынамсі ў летні сезон будзе дзейнічаць заўжды. На гэты момант тураператары ўзялі блокі месцаў на рэйсах, якія запланаваны на чэрвень, і загрузка выглядае вельмі нядрэнна».

Нягледзячы на ​​тое, што квіток на самалёт абыйдзецца турыстам даражэй, чым на цягнік, а таксама што ў надыходзячым сезоне адпачынак у Крыму і без таго падаражэе на 5–15%, беларускія тураператары настроены аптымістычна. Што тычыцца кошту білетаў на рэйс Мінск — Сімферопаль, то, па папярэдняй інфармацыі,

ён будзе складаць 226 еўра ў абодва бакі.
На думку экспертаў крымскага кірунку, такая цана супастаўная з сярэдняй коштам білета ў купэйны вагон, якая вагаецца ў раёне 200 даляраў у абодва канцы. Галоўнае, на што звяртаюць увагу эксперты, гэта эканомія часу: турысты, якія цэняць камфорт і гатовыя за яго плаціць, ашчадна ставяцца і да свайго часу. У залежнасці ад цягніка і пункта прызначэння пасажыры цягнікоў крымскага кірунку праводзяць у шляху ад 24 да 36 гадзін, а пералёт з Мінска ў Сімферопаль доўжыцца ўсяго два гадзіны — такім чынам, эканоміцца ​​да трох дзён адпачынку.

«На наш погляд, авіятуры — найбольш прыемны варыянт падарожжа, і мы разлічваем, што такія туры на крымскія курорты будуць запатрабаваныя, — прызналася Таццяна Валошына, спецыяліст аператарскага аддзела кампаніі» АлатанТур «. — Мы арыентуемся на стандартны 11-дзённы тур як найбольш распаўсюджаны выгляд праграм. Аднак гэта не значыць, што нашы турысты будуць абмежаваныя ў выбары: мы можам падрыхтаваць адпачынак любой працягласці — ад 7 да 21 дня. Зручнае становішча аэрапорта Сімферопаля дазваляе арганізаваць туры на курорты ў любой частцы паўвыспы.

Зараз ўзгадняюцца канчатковыя квоты ў гасцініцах. Зразумела, турысты, якія аддадуць перавагу дабірацца да курортаў Крыму на самалёце, гэта рэспектабельная публіка з узроўнем даходу вышэй за сярэдні, таму для авіятураў мы ў першую чаргу падбіраем гатэлі больш высокай катэгорыі: было б нелагічна, калі б такія турысты спыняліся ў доміках без гарачай вады. Пры гэтым незалежна ад таго, якому варыянту дастаўкі — аўтобус, цягнік або самалёт — аддадуць перавагу нашы кліенты, пры жаданні яны змогуць выбраць любы крымскі гатэль ці пансіянат. Варта адзначыць, што ў апошні час у Крыме з’яўляюцца вельмі добрыя варыянты размяшчэння, параўнальныя па ўзроўні з еўрапейскімі апартаментамі ўзроўню 3* +, і ў цэлым склаліся усе перадумовы для паляпшэння якасці сэрвісу на курортах.

У сваю чаргу, мы заключылі дамову аб намерах з адной з кампаній, якая будзе прадстаўляць інтарэсы „АлатанТур“ у Крыму і апекаваць нашых турыстаў: прадастаўляць трансфер з аэрапорта да курортаў, аказваць інфармацыйную падтрымку і наогул вырашаць любыя пазаштатныя сітуацыі. Трэба прапаноўваць беларускім турыстам лепшае ў Крыме!»

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?