2 чэрвеня кіраўніцтва піўзавода «Аліварыя» правялоАднак генеральнаму дырэктару прадпрыемства, Міхаілу Чэчэневу, і намесніку генеральнага дырэктара па маркетынгу, Надзеі Дэшкавец, прыйшлося расказаць журналістам і менш прыемныя навіны.прэс-канферэнцыю , прысвечаную найноўшым дасягненням прадпрыемства, а таксама з’яўленню новай фірмовай формы пляшкі для гатункаў піва сярэдняга коштавага сегменту.
Міхаіл Чэчэнеў, які з’яўляецца таксама кіраўніком савета гільдыі півавараў Беларусі, паведаміў, што ад першага чэрвеня кошт піўнога соладу павялічыўся прыкладна на 30% і гэта непазбежна паўплывае на рост цэнаў на прадукцыю беларускіх бровараў. Кіраўнік «Аліварыі» таксама зазначыў, што плануемая інфляцыя за 2011 год складзе каля 35%, што, у сваю чаргу, таксама акажа ўплыў на павелічэнне кошту прадукцыі гэтага беларускага бровара.
Другая нярадасная навіна для беларускіх півавараў — распрацоўка новага закону аб рэкламе, які можа істотна ўскладніць жыццё маркетолагам беларускіх вытворцаў піва. Закон пакуль толькі прапрацоўваецца, але ужо прадугледжвае самыя радыкальныя меры — уключна з поўнай забаронай на рэкламу піва.
«Спадзяюся, што да скрайнасцяў не дойдзе. Мы стараемся прымаць удзел у распрацоўцы новага закону, кантактуем у гэтай справе з парламентарамі», — паведаміў журналістам М.Чэчэнеў.
Свой адбітак на піўны бізнэс наклаў і валютны крызіс. Генеральны дырэктар «Аліварыі» паведаміў, што «Аліварыя» «не стала зніжаць коштаў на сваю прадукцыю, якая адпраўляецца на экспарт (у першую чаргу ў
Экспарт для нас зараз жыццёва неабходны — гэта крыніца валюты. Уладальнікі („Аліварыя“ належыць Carlsberg Group) з разуменнем ставяцца да сітуацыі, якая склалася ў Беларусі.Гэта не выклікае энтузіазму, але і панікі таксама няма. Мы стараемся прыстасавацца да новых умоваў».
Кіраўніцтва «Аліварыі» таксама прызнала, што ва ўмовах эканамічнага крызісу беларусы могуць іначай расходаваць свой бюджэт.
«Піва ў склаўшайся сітуацыі можа стаць менш прывабным. У сувязі з гэтым мы спадзяемся на спякотнае лета,якое заўсёды станоўча ўплывае на продажы нашай прадукцыі. Прыкладам гэтага можа быць мінулы год, калі забарона на распіццё піва на вуліцах нівелявалася спякотным надвор’ем», — зазначыла Надзея Дэшкавец.
Вяртаючыся да асноўнай тэмы