Можаце мяне лаяць, але я супраць таго, што з гэтага часу пешаходы датуюць са сваёй кішэні паездкі аўтааматараў.

Дэвальвацыя – ні для каго не сакрэт.

Бензін як тавар, цалкам выраблены з імпартнай сыравіны, за тры апошнія месяцы быў павінен падаражаць мінімум удвая нават з улікам ранейшага сабекошту перапрацоўкі на беларускіх НПЗ.
Але гэтага не адбылося: падаражэнне паліва ў параўнанні з дэвальвацыяй нязначнае, а зараз яшчэ і цэны павернутыя назад. Купляем даражэй – прадаём танней. Камерцыя наадварот.

Але, можа, у гэтым ёсць глыбінны сацыяльны сэнс? Таксама няма.

Чым больш я езджу на сваім аўтамабілі – тым больш дзяржава даплочвае мне за кожны літр бензіну, тым большую датацыю я атрымліваю.
Але грошы ў дзяржбюджэце не бяруцца з паветра. Значыць, для датавання паліва будуць падрэзаны нейкія іншыя выдаткі.

Магчыма, на датацыі пойдзе новы крэдыт ЕўрАзЭС. Вось, аказваецца, навошта мы яго бяром.

Тое ж датычыць любых датацый. Чым часцей я купляю сабе дарагія імпартныя лекі ў аптэцы, набытыя за валюту, афіцыйна купленую па курсе Нацбанка, тым большыя датацыі ад дзяржавы я атрымліваю. А вясковая бабуля, якая купляе танныя беларускія лекі, датацый не атрымлівае і плаціць па поўнай праграме.

Такім чынам, датацыі – фінансаванне багатых за кошт бедных. Вось чаму ў іншых дзяржавах (нават у Расіі) даўно пайшлі па шляху адрасных сацыяльных выплат тым, хто ў іх сапраўды мае патрэбу.

Дык пра якую сацыяльна арыентаваную дзяржаву мы казалі?..

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?