У трэцім квартале 2011 года выдаткі на рэкламадаўцаў у інтэрнэце ўпершыню перавысілі выдаткі ў друкаваных СМІ.Пра гэта паведамляюць «Ведамасці» ў нумары ад 2 лістапада.
Згодна з разлікамі «Ведамасцяў», за трэці квартал у
Даходы прэсы ад рэкламы выраслі ўсяго на 7% за 9 месяцаў. У той жа час рост рэкламных прыбыткаў у інтэрнэце за тры кварталы склаў 57% у параўнанні з мінулым годам. На думку гендырэктара AdWatch Isobar Russia Андрэя Чарнышова, на якога спасылаюцца «Ведамасці», калі такі тэмп захаваецца, інтэрнэт можа заняць другое месца па рэкламных даходах не толькі за трэці квартал, але і за ўвесь год.
Раней AdWatch Isobar Russia прагназавала, што інтэрнэт выйдзе на другое месца ўжо ў чацвёртым квартале 2010 года, а пры адмоўным раскладзе — у другім квартале
Расійскі рынак