Набліжаецца дзень вяселля Ватсана (Джуд Лоў). Холмс (Роберт
Гісторыі пра эксцэнтрычнага прыватнага следчага перайначваюць ў кіно не радзей за п’есы Шэкспіра. Але калі, напрыклад, аўтары выбітнага серыяла «Шэрлак» з Бенедыктам Камбербэтчам у галоўнай ролі змясцілі герояў Конан Дойла ў сучаснасць (калі хто не ў курсе, 29 снежня ў брытанскім эфіры пачынаецца другі сезон), дык
Гай Рычы здзяйсняе ў нейкім сэнсе зваротную аперацыю: пакідаючы Холмсу з Ватсану іх эпоху, напаўняе яе ўласным кінематографам — выбуховым, баявітым і дуркаватым.
І калі ў першай частцы рэжысёр яшчэ трымаўся прыстойнасці, дык у другой карціне пускаецца ва ўсе цяжкія. Ой, вяселле гудзе!Жонка сябра, што недарэчы трапілася пад руку, ляціць з моста ў ваду. Рэўнасць Холмса адзявае
Ну і якое вяселле без пары п’яных боек.
Зноў адпраўляецца ў кому сабачка, аднак атруты і іншыя ціхія гульні саступаюць месца цяжкай артылерыі і ўсё новым гаджэтам. Парачка лавіруе на аўтамабілі між конных экіпажаў, кожная наступная руля большая за папярэднюю ўдвая. Б’юць паўсоткаю гарматы… У такой гонцы нават фірмовы прыём Холмса Рычы — пралік двубою з дакладнасцю да ўдару — спатрэбіцца ўсяго пару разоў. Якая ўжо тут дэдукцыя — паспявай ухіляцца.