«Звязда» запыталася ў яго: «Нядаўна была агучана інфармацыя аб тым, што ў Беларусі разглядаецца пытанне аб магчымым выпуску на базе аднаго з заводаў кітайскіх легкавых аўтамабіляў. Як у Расіі паставяцца да гэтага?»
Пасол адказаў адкрыта: «Мякка кажучы, без вялікага энтузіязму.
Глядзіце, мы стварылі Мытны саюзякраз для абароны сябе ад нядобрасумленнай канкурэнцыі іншых краін. А Кітай, як вядома, не ўваходзіць у Мытны саюз.
Таму я не выключаю, што Расія, якая мае значныя магутнасці па выпуску легкавых аўтамабіляў, будзе настойваць на істотным абмежаванні ўвозу кітайскіх камплектных частак для наступнай зборкі з іх машын у Беларусі.Гэта права Расіі і такое пытанне можа паўстаць».
Пасол Расіі таксама паказальна зазначыў:
«Калі раптам Беларусь зноў апынецца ў складанайвалютна-фінансавай сітуацыі, як гэта здарылася ў 2011 годзе, то тады, магчыма, варта будзе падумаць аб пераходзе на супольную з Расіяй валюту».
Ён шмат гаварыў аб правобразе будучага адзінага ўрада Еўразійскага саюза, які назвалі Еўразійскай эканамічнай камісіяй: «Гэтая вялікая структура робіць толькі першыя крокі. Яе
«Чым будзе займацца ў Камісіі член калегіі ЕЭК Сяргей Сідорскі, у нядаўнім мінулым прэм’
— Якраз пытаннямі дзейнасці аграпрамысловага комплексу і прамысловасці.
— І як будзе аплачвацца складаная праца члена калегіі ЕЭК?
— Кожны з дзевяці членаў калегіі ЕЭК будзе атрымліваць зарплату прыкладна такую, як і міністр урада Расійскай Федэрацыі.Гэта, зразумела, прыстойная аплата працы. У ЕЭК перадаецца прыкладна 175 нацыянальных паўнамоцтваў, напрыклад, мытныя і інш. Камісія будзе выконваць гэтыя паўнамоцтвы ўжо ў якасці наднацыянальнага органа.