Пра гэта паведаміў амеснік генеральнага дырэктара Нацыянальнай авіякампаніі «Белавія» Ігар Чаргінец.
Паводле яго слоў, пералёты ажыццяўляюцца ў межах ранейшых дамоўленасцяў да 12 красавіка ўключна. «Да гэтай даты выдадзены дазволы і нам, і расійскім кампаніям», — удакладніў прадстаўнік «Белавія».
На пытанне, што будзе пасля 12 красавіка, Чаргінец адказаць не змог. «Цяжка сказаць, што гэта будзе — чарговы раўнд перамоў ці кансультацыі, абоякія-небудзь яшчэ метады ўзаемадзеяння», — сказаў ён.
У Міністэрстве транспарту і камунікацый Беларусі, а таксама ў дэпартаменце па авіяцыі сітуацыю не каментуюць.
***
Нагадаем, раніцай 26 сакавіка на чатыры гадзіны былі спынены авіязносіны паміж Мінскам і Масквой. Гэта адбылося пасля таго, як Федэральнае агенцтва паветранага транспарту (Расавіяцыя) адклікала дазвол на выкананне кампаніяй «Белавія» рэйсаў з Мінска і Масквы.
На экстраннай
У сваю чаргу, Мінтранс РФ заяўляе, што дзейнае паміж Расіяй і Беларуссю пагадненне аб паветраных зносінах не адпавядае пагадненню аб агульнаэканамічнай прасторы і нормам Мытнага саюза.
29 і 30 сакавіка ў Маскве праходзілі перамовы прадстаўнікоў авіяцыйных улад Расіі і Беларусі. Па выніках першага дня Мінтранс Расіі распаўсюдзіў паведамленне, што падчас перамоў бакі пацвердзілі дзейную праграму авіяпалётаў паміж краінамі да 10 мая. У адказ на гэта прадстаўнікі Беларусі заявілі, што гаварыць пра дасягнутыя дамоўленасці дачасна — любыя каментары могуць з’яўляцца толькі пасля вынікаў перамоў, інакш гэта можна расцэньваць як націск на беларускі бок.
Мяркуючы па ўсім, пакуль бакі засталіся кожны пры сваіх інтарэсах: расійскі — прапаноўвае выключыць з двухбаковых дамоўленасцяў любыя абмежаванні, беларускі — працягвае настойваць на парытэце.