Пра гэта сёння на VIII Міжнародным
Міжнародны праект па арганізацыі хуткаснага чыгуначнага пасажырскага злучэння Вільня — Мінск стартаваў у 2010 годзе. Была створаная сумесная
Улетку мінулага года завершаны першы этап праекта, падчас якога дзякуючы толькі арганізацыйным захадам з дапамогай памежных, мытных і іншых службаў кантролю час у дарозе цягніка скарочаны да 3 гадзін. У выніку пасажырапаток падвоіўся. Сёння па маршруце ў будні ён складае каля 300 чалавек і да 500 у выходныя.
На наступных этапах укараняюцца новыя формы кантролю на мяжы і закупляюцца новыя рухомыя саставы. З літоўскага боку ўкараняецца новая кантрольная сістэма — кантрольныя працэдуры будуць ажыццяўляцца непасрэдна на вакзале па прынцыпе аэрапортаў. Вылучаныя сродкі на закупку новых рухомых саставаў, першы з якіх паступіць у 2013 годзе. Дзякуючы гэтаму ў 2013 годзе ўдасца скараціць час у дарозе яшчэ на 30 хвілін. З беларускага боку памежны і іншыя віды кантролю будуць праводзіцца альбо на вакзале, альбо непасрэдна ў дарозе.