Сёння ў пракат выходзіць трохвымерны
У Афрыцы добра, але дома лепей: чацвёра звяроў з
шкадлівай даме, якая звычкамі нагадвае павука, хочацца займець для сваёй паляўнічай калекцыі ільвіную галаву…Сябры ратуюцца ўцёкамі і выпадкова апынаюцца ў цягніку цыркавых жывёл, якія мараць як мага хутчэй дамагчыся прызнання і адправіцца ў сусветнае турнэ. Але спачатку ім усім разам давядзецца скарыць Еўропу, што будзе няпроста, бо справы ў цыркавой трупы ідуць зусім дрэнна…
Ад трэцяй часткі самага касавага мультфільма DreamWorks цяжка было чакаць жанравага прарыву. Яго і не адбылося:
новы «Мадагаскар», нягледзячы на пакутліва доўгі перыяд здымак і адразу трох рэжысёраў і сцэнарыстаў, не адрозніваецца ні прынцыпова іншай прамалёўкай, ні вынаходлівасцю, ні тым больш пачуццём меры.
Па сутнасці, трэцяя частка прыгод
усім запраўляе дэпрэсіўны рускі тыгр Віталій (які калісьці не змог пралезці скрозь вогненнае кола і цяпер залівае нуду баршчом)з маўклівай згоды мілавіднай гімнасткі Джыі, марскога коціка Стэфана і гіганцкай мядзведзіцы Соні, што раз’язджае, вядома ж, на маленечкім трохколавым ровары. Плюс
галоўнае зло цяпер персаніфікаванае — у вобразе гратэскавай францужанкі Дзюбуа, якая не толькі носіцца на матацыкле і смаліць направа і налева, але яшчэ і спявае, паспяхова пераймаючы Эдзіт Піяф.
Характары развіваюцца:
Віталій павінен за час фільма зноў здабыць веру ў сябе, кароль Джуліян — скарыць сэрца Соні, а леў Алекс — навучыцца цыркавому майстэрству,але асобныя персанажы і іх гісторыі тут аказваюцца другаснымі. У новым «Мадагскары» форма на рэдкасць адпавядае зместу;
дзякуючы ўдала скарыстанаму фарматуу якім каляровая мешаніна трохмерных спецэфектаў і бесперапынная эквілібрыстыка (тут усё лётае, носіцца, скача або куляецца) асляпляюць настолькі, што любыя сумніўныя нумары ў духу блазнаў Біма і Бома лёгка сыходзяць трупе з рук.3D-мультфільм пра цыркавыя прыгоды больш за ўсё нагадвае яркі і, бясспрэчна, захапляльны атракцыён,
У рэшце рэшт знайшоўшы «сваю тэму», стваральнікі «Мадагаскара» ўжо ня могуць спыніцца, накладаючы адзін на адзін усё новыя акрабатычныя нумары на фоне турыстычных еўрапейскіх відаў. Выглядае, безумоўна, эфектна, але ў выніку
энергічная плынь трукаў выцясняе з фільма не толькі любы сэнс, але і любы змест:не так ужо і важна, як разгортваецца сюжэт, куды цікавей тое, які нумар табе пакажуць наступным. Зрэшты,
дзецям новы «Мадагаскар», хутчэй за ўсё, спадабаецца,а незадаволеным дарослым не варта забываць аб тым, што і само кіно калісьці нарадзілася ў цырку — усяго толькі як смешны атракцыён для забавы непатрабавальнай публікі.