Такія выпадкі рэгіструюцца і на магістральнай веладарожцы ў Мінску, дзе хуткасці могуць дасягаць 40 км/г. Учора там, са словаў відавочцаў, пацярпелі два чалавекі.
На веладарожцы сутыкнуліся два веласіпедысты — мужчына (1980 г.н.) і жанчына (1970 г.н.). «Апошняя вельмі сур’ёзна пацярпела. Паводле папярэдніх дадзеных, у яе адкрытая
Крыху раней, днём, паблізу пацярпеў яшчэ адзін веласіпедыст.
— Дрэва ўпала на веласіпедыста (1980 г.н.). У гэтым месцы праводзілі работы супрацоўнікі «Мінскзелянбуда», — паведаміла Святлана Кабкова. — Паводле папярэдніх дадзеных, былі выстаўленыя агароджы, веласіпедысты крычалі, але ён ехаў у навушніках і не чуў. На месца выклікалі «хуткую», але веласіпедыст ад шпіталізацыі адмовіўся.
Паводле неправераных дадзеных, пазней веласіпедысту ўсё ж спатрэбілася дапамога, і ён звярнуўся да дактароў: нібыта спатрэбілася правядзенне аперацыі.
—Адзіная ў Мінску магістральная веладарожка — каласальны аб’ект прыцягнення. Туды ў цёплы час года выязджаюць і спартоўцы, і «велачайнікі», і людзі на роліках, а таксама выходзяць пешаходы, што спараджае канфлікты, — пракаментаваў старшыня Беларускай асацыяцыі экспертаў і сюрвеераў на транспарце Юрый Важнік. — Якасць пакрыцця вельмі добрая — настолькі, што гэта стварае вялікія праблемы. Дарэчы параўнаць веласіпедную дарожку з Мінскай кальцавой дарогай, дзе таксама вялікія хуткасці. Гэтыя здарэнні — вынік дробных памылак, дапушчаных падчас праектавання. Што цяпер рабіць — пытанне добрае. Прымаць меры па сцішванні руху? Але нікому ў галаву не прыходзіць «спячыя паліцэйскія» ўкладваць, скажам, на МКАД. Адзін з варыянтаў — развіццё сеткі веладарожак, дзе рух веласіпедыстаў быў бы больш разрэджаным, не такім напружаным і сканцэнтраваным. Выпадак з дрэвам іншы. Чаму веласіпедыст не заўважыў агароджы? Магчыма, месца правядзення работ не было пазначанае так, каб ён гэта зразумеў?
Ёсць і яшчэ адно пытанне: хто павінен займацца гэтымі здарэннямі? Паводле ПДР гэта не можа лічыцца