У сталіцы плянуюць будаваць ходнікі зь літога гумаасфальту. Літы гумаасфальт воданепраніцальны, менш успрымальны да гарачых сонечных промняў.

Новыя матэрыялы і тэхналёгіі будуць прымяняцца ў Менску і на рамонце дарожнага палатна. Для гермэтызацыі стыкаў асфальтабэннага пакрыцьця, дзе найперш і ўтвараюцца яміны, будзе выкарыстоўвацца спэцыяльная бітумна-палімерная стужка, якую распрацаваў Беларускі дарожны навукова-дасьледчы інстытут. Апроч таго, асфальтабэтонныя заводы плянуюць павялічыць тэрмін службы дарожных пакрыцьцяў дзякуючы прымяненьню нафтабітумаў, мадыфікаваных сынтэтычных дадаткаў.

З выкарыстаньнем інфармацыі агенцтва «Минск-новости»

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0