Пакуль сабрана некалькі эксперыментальных экзэмпляраў, у 2013 годзе плануецца запусціць серыйную вытворчасць да 10 самалётаў у год, паведаміў дырэктар завода.
Візуалізацыю руху можна было ажыццяўляць нават праз Google Earth, увёўшы ў праграме
Комплекс распрацаваны айчыннымі інжынерамі і ўключае пункт кіравання, пункт тэхнічнага абслугоўвання і непасрэдна беспілотны лётны апарат
Беларускі беспілотнік важыць 65 кг і развівае крэйсерскую хуткасць 120 км у гадзіну.Максімальная хуткасць апарата складае 200 км у гадзіну, максімальная далёкасць — 240 км. Размах крылаў
Беспілотнік разлічваюць прадаваць на беларускім рынку.Перш за ўсё ён можа быць цікавы міністэрствам абароны, унутраных справаў і надзвычайных сітуацый. У гэтыя ведамствы Мінскі авіярамонтны завод ужо накіраваў адпаведныя прапановы. Акрамя таго, беспілотнік плануюць прасоўваць на рынкі краін СНД і АДКБ. Таксама самалёт разлічваюць пастаўляць у краіны Афрыкі і Паўднёвай Амерыкі. Асноўная перавага беларускага беспілотніка заключаецца ў тым, што ён мабільны, можа аўтаматычна ўзлятаць, рухацца па маршруце і садзіцца без удзелу аператара. Акрамя таго, апарат можа ўзлятаць практычна з любой паверхні. У цяперашні час у зборцы беларускага беспілотніка ўдзельнічаюць 15 чалавек. На стварэнне аднаго экзэмпляра ідзе 6 месяцаў.