Кітайская кампанія Lenovo абагнала амерыканскую
У трэцім квартале 2012 года Lenovo паставіла на рынак 13,8 млн адзінак сваёй прадукцыі, у той час якHewlett-Packard — 13,55 млн.
На думку экспертаў Gartner, продажы кітайскай кампаніі выраслі ў асноўным за кошт «агрэсіўнага» зніжэння цэнаў на сваю прадукцыю.
Аднак, паводле версіі даследчай кампаніі IDC, HPПаводле IDC, на долю амерыканскай кампаніі прыходзіцца 15,9% усяго рынка камп’ютарнай тэхнікі, у той час як Lenovo з 15,7% пакуль трохі адстае ад лідара.па-ранейшаму застаецца лідарам на рынку.
А якім кам’ютарам карыстаецеся Вы?