Паводле звестак Белстата, уПрададзена 10 млн. 5,1 тыс. дал гарэлкі, яе доля ў агульным аб’ёме спажывання алкаголю склала 49,8% (устудзені-кастрычніку гэтага года рэалізацыя гарэлкі павялічылася на 1,2% у параўнанні з такім жа леташнім перыядам.
Доля рэалізацыі алкагольнай прадукцыі ў агульным аб’ёме рознічнага тавараабароту за дзесяць месяцаў склала 10,6%. На спажывецкім рынку рэалізавана алкагольных напояў і піва на 13,2 трлн. рублёў.
Піва за дзесяць месяцаў 2012 года прададзена 29 млн. 178,1 тыс. дал, што на 1,2% больш за аналагічны леташні паказчык. Доля гэтага напою ў агульным аб’ёме спажывання алкаголю склала 14,6% (за
Каньяку і брэндзі прададзена 202,1 тыс. дал (на 24,7% менш), пеністых він і шампанскага — 1 млн. 116,3 тыс. дал (на 6,1% больш), слабаалкагольных напояў — 715,3 тыс. дал (на 1,7% больш).