Як «Мазгабойня» з хобі ператварылася ў самую папулярную беларускую франшызу ў Расіі — інтэрв'ю 49

Аўтар: Гутарыў Улад Швядовіч, фоты Вольгі Афіцэравай

У 2018 годзе сярод самых папулярных франшыз на расійскім рынку зноў з’явіўся беларускі брэнд. На гэты раз не тавар, а інтэлектуальная гульня «Мазгабойня», якую прыдумалі двое маладых мінчукоў: Аляксандр Ханін і Кацярына Максімава. Сёлета

Гэты артыкул з'яўляецца платным.

Каб прачытаць, трэба ўвайсці на сайт club.nn.by і мець сродкі ў віртуальным кашальку ці набытую падпіску.

Каб прачытаць, папоўніце віртуальны кашалёк ці набудзьце падпіску на сайце club.nn.by.

32
Васіль Астрэйка / Адказаць
12.08.2018 / 14:18
Вельмі цікава! Удачы вам! Рабіце таксама на беларускай мове гульні, калі ласка!
5
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that / Адказаць
12.08.2018 / 14:24
Поспехаў. Падобныя сацыяльная гульні на ваў-эфекце для офісных рабоў маюць 2-3 гады тэрмін жыцця. Мы іх пабачылі ўжо колькі. Таму трэба хутчэй адбіваць грошы. 
4
меркаванне / Адказаць
12.08.2018 / 14:45
Па мне, дык лепей кнігу добрую пачытаць ці фільм паглядзець, абмяняцца думкамі з людзьмі, якія таксама чытаюць-глядзяць, чым займацца разгадваннем, ціпа, красвордаў у бары з кампаніяй. Але не лічу гэты занятак дрэнным, можа такім чынам людзі пачынаюць нешта пазнаваць-цікавіцца, у сэнсе, развіваюць дапытлівасць ума.

Паказаць усе каментары/ 49 /
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру