«Падпісанне пагаднення знаходзіцца пад пагрозай зрыву з-за расійскіх кампаній, якія спрабуюць ухіліцца ад пакетнага фармату ўгоды. Праблема ў тым, што без сінхроннага падпісання Пагаднення і кантрактаў з аператарамі ўсе дамоўленасці ў гэтай сферы банальна трансфармуюцца ў аднабаковую форму абавязацельстваў з беларускага боку», — сказаў ён.

Меркавалася, што міністры транспарту Віталь Савельеў і Аляксей Аўраменка падпішуць гэтае пагадненне 15 лютага.

Аднак у той дзень у Мінтрансе Беларусі сказалі, што падрыхтоўка да падпісання зацягнулася і меркаваная сустрэча міністраў адкладаецца. У прыватнасці, зацягнуліся «ўнутрыдзяржаўныя працэдуры па падрыхтоўцы да падпісання пагаднення». Акрамя таго, на той момант не былі гатовыя і кантракты з расійскімі аператарамі партовых тэрміналаў у Пецярбургу і Усць-лузе і з чыгуначным аператарам. У Мінску адзначылі тады, што гэтыя дакументы павінны быць падпісаны адначасова з міжведамасным пагадненнем.