Улада6666

Вечная слава героям

Беларускі самалёт Су-27 разбіўся на авіяшоў у польскім Радаме. Два пілоты — палкоўнікі Аляксандр Марфіцкі і Аляксандр Жураўлевіч — не катапультаваліся, каб адвесці самалёт як найдалей ад гледачоў.

Беларускі самалёт Су-27 разбіўся на авіяшоў у польскім Радаме. Два пілоты — палкоўнікі Аляксандр Марфіцкі і Аляксандр Жураўлевіч — не катапультаваліся, каб адвесці самалёт як найдалей ад гледачоў.

Трагедыя здарылася ў 14:15 у нядзелю паводле мінскага часу.

Самалёт пацярпеў катастрофу праз дзве хвіліны пасля старту. Лётчыкі выконвалі фігуру пілатажу (меркавана «мёртвую пятлю»), самалёт пачаў рэзка зніжацца, потым схаваўся за найбліжэйшым лесам, а потым гледачы лётнішча Садкуў пабачылі клубы чорнага дыму.

Ахвяр сярод цывільнага насельніцтва няма. Двое беларускіх пілотаў, адводзячы самалёт ад гледачоў, не катапультаваліся і загінулі.

Самалёт павінен быў выступаць у суботу, але паказальны выступ перанеслі на нядзелю з прычыны кепскага надвор’я. У авіяшоў у Радаме меліся прымаць тры беларускія самалёты.

Самалёт Су-27 належаў да 61-й авіябазы ў Баранавічах і меўся стаць галоўнай зоркай палётаў, піша Wyborcza.

Загінулыя: палкоўнік Аляксандр Марфіцкі - намеснік камандуючага Заходняга аператыўна-тактычнага камандавання Ваенна-паветраных сіл і войск ПВА, а таксама палкоўнік Аляксандр Жураўлевіч — намеснік камандзіра 61-й знішчальнай авіяцыйнай базы ў Баранавічах.

Прычына трагедыя, зазначаюць у Міністэрства абароны Беларусі -- птушка трапіла ў паветразаборнік самалёта.

Як паведаміў БелаПАН начальнік прэс-службы Мінабароны Беларусі Вячаслаў Раменчык, падчас выканання фігур вышэйшага пілатажу знішчальнік пачаў губляць вышыню.

Пілоты Су-27УБ — лётчык-снайпер Аляксандр Марфіцкі і лётчык-снайпер Аляксандр Жураўлевіч — прынялі рашэнне не катапультавацца, а адвесці самалёт на максімальна магчымую адлегласць ад населенага пункта. Як адзначыў Раменчык, цаной свайго жыцця беларусы прадухілілі больш цяжкія наступствы катастрофы.

Спачуванні родным і блізкім загінулых выказаў прэзідэнт Беларусі Аляксандр Лукашэнка, а таксама Міністэрства абароны краіны.

Гэта трэцяя аварыя з удзелам ваенных самалётаў у гісторыі суверэннай Беларусі, у якой загінулі пілоты.

Першая адбылася 23 мая 1996 года. У ёй загінуў начальнік паветрана-агнявой і тактычнай падрыхтоўкі 61-й ЗАБ падпалкоўнік Уладзімір Карват. Цаной свайго жыцця лётчык адвёў самалёт, які загарэўся, ад населеных пунктаў. Указам прэзідэнта Карвату, першаму ў краіне, было прысвоена званне Героя Беларусі (пасмяротна). Другая аварыя адбылася 19 мая 1997 года ў раёне Баранавічаў. Су-17, які разбіўся, пілатаваў падпалкоўнік Сяргей Паграбан. Прычыны яго гібелі не абнародаваліся.

Каментары66

 
Націсканне кнопкі «Дадаць каментар» азначае згоду з рэкамендацыямі па абмеркаванні.

Цяпер чытаюць

Пад Мінскам адбыўся магутны выбух на газавым трубаправодзе3

Пад Мінскам адбыўся магутны выбух на газавым трубаправодзе

Усе навіны →
Усе навіны

Беларуска абурылася коштам лісічак у 55 рублёў за кілаграм3

Сярэдні заробак «бруднымі» складае 911 даляраў4

Адначасова дзве аварыі пад Мінскам, пацярпелі некалькі чалавек. Людзі кажуць пра зачараваны ўчастак трасы

«Пакуль не чуў, каб беларусаў дэпартавалі». Амерыканскі адвакат пра міграцыйную палітыку ЗША пры Трампе2

Купалаўскі тэатр прапаноўвае новую паслугу: цяпер там можна пабрацца шлюбам13

Крутога айцішніка, які вярнуўся з Грузіі, асудзілі па чатырох палітычных артыкулах10

У Амурскай вобласці Расіі разбіўся самалёт з 49 чалавекамі на борце

Два малыя браты атрымалі моцныя апёкі пры распальванні лазні

Ходзіць легенда, што Озі Осбарн адкусіў галаву жывому кажану. А што ж адбылося насамрэч?2

больш чытаных навін
больш лайканых навін

Пад Мінскам адбыўся магутны выбух на газавым трубаправодзе3

Пад Мінскам адбыўся магутны выбух на газавым трубаправодзе

Галоўнае
Усе навіны →

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць