Паводле звестак Белстата, устудзені-кастрычніку 2011 года рэалізацыя гарэлкі павялічылася на 18,9% у параўнанні з такім жа леташнім перыядам. Прададзена 10 млн. 66,9 тыс. дал гарэлкі, яе доля ў агульным аб’ёме спажывання алкаголю склала 45,6% (устудзені-кастрычніку 2010 года — 42,7%).
Доля рэалізацыі алкагольнай прадукцыі ў агульным аб’ёме рознічнага тавараабароту ў
Піва за дзесяць месяцаў прададзена 29 млн. 333,5 тыс. дал, што на 11,9% больш чым аналагічны леташні паказчык. Доля гэтага напою ў агульным аб’ёме спажывання алкаголю склала 13,3% (за
Каньяку і брэндзі прададзена 268,4 тыс. дал (+26,6%), пеністых він і шампанскага — 1 млн. 67 тыс. дал (+26,6%), слабаалкагольных напояў — 714,4 тыс. дал (-32,1%).