The New York Times запусціла кітайскамоўную версію свайго вэб-сайта, каб падключыцца да найбуйнейшага рынку інтэрнэту ў свеце.
Газета паведамляе пра тое, што партал накіраваны на «адукаваных, багатых грамадзян свету" сярэдняга класа ў Кітаі, нягледзячы на заклапочанасць з нагоды строгага кантролю Кітая і цэнзуры анлайн-кантэнту.
Аднак, як піша газета, яна будзе прытрымлівацца сваіх журналісцкіх стандартаў.
"Мы не прыстасоўваем яе да патрабаванняў кітайскага ўрада, таму мы не працем, як кітайская СМІ", -- паведаміў Джозэф Кан.
У Кітаі больш за 500 мільёнаў інтэрнет-карыстальнікаў і іх колькасць будзе павялічвацца.
Паколькі ўсё больш і больш людзей атрымліваюць доступ да Інтэрнэту, кампаніі зацікаўленыя ў прыцягненні патэнцыйных спажыўцоў.
У выніку, он-лайн прыбыткі ад рэкламы ўзрастаюць для інтэрнэт-фірмаў.
Раней у гэтым годзе Baidu -- найбуйнейшы інтэрнэт-пошукавік Кітая – паведаміў аб скачку прыбыткаў ад рэкламы больш чым на 80% у 2011 годзе.
The New York Times паведаміла, што спадзяецца, што кітайскамоўны партал дапаможа ёй перахапіць прыбытковы рынак.