10.09.2014 / 14:30

В Минске появятся ночные маршруты общественного транспорта 3

Со следующего года планируется запустить в столице несколько ночных маршрутов, рассказал корреспонденту агентства «Минск-Новости» директор ГУ «Столичный транспорт и связь» Валерий Шкуратов.

Вероятно, они соединят вокзал с некоторыми крупными жилыми районами и будут работать с 00.00 до 6.00-7.00. Проезд в ночных автобусах будет стоить примерно 20 тыс. рублей.

Опросы минчан показали, что они готовы платить такую сумму, так как она намного меньше стоимости проезда в такси. Скорее всего, на таких маршрутах будут задействованы автобусы средней или малой вместимости.

nn.by

0
le mantar / Ответить
10.09.2014 / 16:16
Обожаобожа. Ну нарэшце. Можа, праз пару год і нармальны расклад на прыпынках з'явіцца, як у Варшаве напрыклад? З назвамі ўсіх прыпынкаў на маршруце?..
0
NavuchencaBK / Ответить
10.09.2014 / 23:24
Эўрапейскі савок? Ўва Фракфурце, які на Майне, звычайная справа. Але без звыштарыфаў. Карацей, вымагалава на чалавечых патрэбах. Заўсёды, калі вяртаемся з-замежжа, адчувайма сабе, ці то бяднотай, ці то лашыным племям... Ў Парыжы жывы ёгурт, які нельзя захоўваць звыш трох дзён, з самае якой хочаш садавіны, трэ пашукаць, каб каштаваў звыш эўра. На радзімке ж/родзінке ў Прэстанах/Каронах сапраўды ня ведаеш, як ставіцца да таго,, што адбываецца. Імпартовыя прадукты, быццам бы здаровага ладу жыцьця, напрыклад з малака, якія вязуць тыднямі праз мяжу, чэргі фураў ў калейках, растаможкі на месцах, каштуюць па пяць баксаў. Падаецца, не самыя мы няпісьменныя, чытайма склад. А тамака... Табліца Мендзялеева ня ведае гэткіх спалучэньняў. Гэтак жа з тым транспартам. Калі прыватныя кіроўцы носам ня засмокчуць, будуць, як ў Маскве ад мятро, па чатыры чалавека па баксу напіхваць, і тым і гэтым заробак/эканомія. А грамадскі транспарт, які і мусіць быць нашым, ва ўмовах, калі у нас пры нашае купляльнае магчымасьці ўсё далёка ня таннае, па пяцікратнае цане, ня проста дораага - амаральна, калі не казаць злачынна. Будзе, як з аўтобусамі ў Вільню. Ў касе квіткоў няма. За мінус 25% на лапу кіроўцы едзеш ў папустым аўтобусе. А потым яшчэ ня можаш фінасавую справаздачу на працу прад'явіць, бо квіткоў няма. То бок дзеля сабе дорага. А зручнасьць сумнеўная. Ці мы звышцэнамі ў краіне не складайма бюджэт, з якога даціруйма быццам бы стратны транспарт?
0
Serge / Ответить
15.09.2014 / 12:30
NavuchencaBK> Табліца Мендзялеева ня ведае гэткіх спалучэньняў. У якой там зараз клясе хімію пачынаюць вучыць? Здаецца, у восьмай? Выглядае, што ня ўсе навучэнкі адужылі восьмую клясу, ці займаюцца там нечым іншым. Адужылі толькі літары ды словы, а потым глупствы пішуць. А ўвогуле, пры чым тут грамадзкі транспарт?
Чтобы оставить комментарий, пожалуйста, активируйте JavaScript в настройках своего браузера