Канкрэтныя прэтэнзіі былі прад’яўлены аўтарам рэкламы сеткі супермаркетаў спартыўнага харчавання Fizcult, вытворцы парфумы «Дыліс» і брэнда жаночай бялізны Verally. Да звароту прыкладаліся фотаздымкі з ілюстрацыямі дадзеных кампаній.

Прыклады рэкламы, якую прапанавалі забараніць.

Рэспубліканская экспертная камісія па прадухіленні прапаганды гвалту, парнаграфіі і жорсткасці (РЭК) на чале са старшынёй Нінай Фральцовай разглядзела дадзеныя матэрыялы і прыйшла да высновы, што эратычны кампанент там складае менш за 50% плошчы выявы, а наўмыснага размяшчэння мужчынскіх і жаночых органаў у рэкламе не назіраецца.

«Дадзеная рэкламная прадукцыя не прыніжае гонар і годнасць асобы, не парушае агульнапрынятыя нормы маралі і маральнасці, можа размяшчацца ў месцах і гандлёвых кропках, размяшчэнне якіх вызначаецца мясцовымі выканаўчымі органамі», — падсумавалі ў камісіі.

Але пры гэтым адзначылі месцы, дзе размяшчэнне падобнай рэкламы ў Беларусі не рэкамендавана: у метро, блізка да ўстаноў адукацыі і рэлігійных комплексаў, а таксама ўздоўж аўтамагістраляў.

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?